Διαφημίσεις προϊόντων αδυνατίσματος

27

Κάθε μέρα λαμβάνω καμιά δεκαριά μέιλ που αφορούν σε διαφημίσεις προϊόντων αδυνατίσματος, για τα οποία με ρωτάτε ποιο κάνει τι και ποιο να προτιμήσετε.

Κι όσο ζεσταίνει ο καιρός, τόσο πληθαίνουν οι απορίες σας για αυτά.

Κατά καιρούς έχω μιλήσει αποσπασματικά για ανάλογα προϊόντα, σήμερα όμως θα αναφερθώ σε όλα σχεδόν, για να μην έχετε μάταιες ελπίδες και φυσικά, για να μη σκορπάτε τα χρήματά σας.
Θα πάρω τα πιο διαφημισμένα-δημοφιλή, ένα προς ένα και θα σας πω απλά και ξάστερα, αν βοηθούν ή όχι.

1. Πράσινος καφές.
Έχω αναλύσει σε προηγούμενο άρθρο ότι ο πράσινος (κόκκινος, φούξια, με βούλες κτλ κτλ) καφές, δεν κάνει απολύτως τίποτα όσον αφορά το αδυνάτισμα.
Ο καφές αυτό που κάνει είναι να μας τονώνει και να μας ωθεί έμμεσα να σηκωθούμε από την πολυθρόνα.
Ε, αυτό, αν το καλοσκεφτείτε, αδυνατίζει...

2. "Κilokiller" (δεν λέγεται έτσι, αλλά αυτό ισχυρίζεται πως είναι) και λοιπά χαποειδή σκευασματάκια.
Υπάρχουν κάποια που διογκώνονται στο στομάχι και σας κόβουν την όρεξη. Μα, ως γνωστόν, οι άνθρωποι παχαίνουν επειδή τρώνε και χωρίς να πεινάνε...
Τέλος πάντων. Αν είναι εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ δοκιμάστε τα. Μπορεί όντως να καταφέρετε να μειώσετε την ποσότητα της τροφής που καταναλώνετε.
Προσοχή: το εν λόγω χάπι δεν καθορίζει τι θα φάτε, αλλά το πόσο. Μια σοκολάτα καταλαμβάνει λιγότερο χώρο στο στομάχι από μία χορτόσουπα, αλλά παχαίνει 3 φορές περισσότερο. Με πιάνετε...έτσι;
Όσο για τα χάπια που "καίνε " το λίπος, αυξάνουν το μεταβολισμό, διαλύουν την κυτταρίτιδα και λοιπά όνειρα, ένα θα πω: μπούρδες, μπούρδες, μπούρδες!

3. Οικιακές συσκευές μασάζ.
Μεγάλο σουξέ...Με ρωτάτε αν "σπάνε" την κυτταρίτιδα. Τι είναι μωρέ η κυτταρίτιδα για να σπάσει; Πιάτο; Βάζο; Η κυτταρίτιδα δεν "σπάει". Η κυτταρίτιδα μειώνεται αν σταματήσετε να τρώτε σαβουρίτσες και αν ιδρώσετε σε κανένα γυμναστήριο.

4. Διάφορα μηχανήματα γυμναστικής.
Δεν μπορώ να αναλύσω το καθένα ξεχωριστά, αλλά ναι. Αυτά κάνουν δουλειά. Αν δεν τα βαρεθείτε και δεν τα χρησιμοποιείτε για κρεμάστρες, μπορούν να σας βοηθήσουν.
Μερικά περισσότερο, μερικά λιγότερο. Ρωτήστε κάποιον που γνωρίζει από αυτά και θα σας πει. Εκείνα που θεωρούνται πιο αποδοτικά στην καύση θερμίδων, είναι όποια σας βάζουν να κινείστε. Π.χ. ένα stepper είναι πιο αποδοτικό, από ένα μηχάνημα κοιλιακών. Πάρτε και τα δυο αν μπορείτε.

5. Μεμβράνες με φύκια ή σκόνες, που τυλίγεστε και ιδρώνετε.
(7 από σας με ρωτήσατε αν έχουν αποτέλεσμα).
Λοιπόν, με μεμβράνες τυλίγουμε το σάντουιτς και το τοστάκι διαίτης που παίρνουμε στη δουλειά όταν κάνουμε διατροφή. Νομίζω έγινα σαφής. Για τις κρέμες και τα τζελ αδυνατίσματος, έχω εκφραστεί παλαιότερα: σκουπίδια! Να μην τα ξαναλέω.

Και ένα τελευταίο προϊόν, που ομολογουμένως με έστειλε όταν το διάβασα:

6. Λιποδιαλυτικά εσώρουχα!
Κάτι ολόσωμες σκελέες, που υποτίθεται ότι κάνουν λιποδιάλυση με μικροκύματα όταν κοιμάστε. Εδώ η απάντηση θα είναι kinky: στο κρεβάτι γλυκά μου, υπάρχουν πιο ευχάριστοι τρόποι να κάψετε θερμίδες...χωρίς εσώρουχα...

Αδυνάτισμα 2 μήνες πριν το καλοκαίρι;

08

Κάθε χρόνο τον Απρίλη, δέχομαι άπειρα μηνύματα με ερωτήσεις που αφορούν το αδυνάτισμα. Αν και έχω γράψει και άλλες φορές τι μπορούμε να κάνουμε 2 μήνες πριν το καλοκαίρι, αντιλαμβάνομαι ότι θα πρέπει να επαναληφθώ. Ξεκινάω με την πικρή αλήθεια: μέχρι τον Ιούνιο θα καταφέρουν να φτάσουν το στόχο τους, όσοι έχουν να χάσουν γύρω στα 5 κιλά. Οι υπόλοιποι λυπάμαι, για φέτος το πουλάκι του small-medium size, πέταξε. Το καλοκαίρι θα σας βρει με παραπανίσια κιλά, ό,τι και να κάνετε. Οτιδήποτε άλλο σας πουν, σας κοροϊδεύουν. Ούτε με χημικές δίαιτες, ούτε με χάπια, ούτε με κρέμες, ούτε με μασάζ θα καταφέρετε κάτι σπουδαίο.

Με εντατική γυμναστική και διατροφή θα βελτιώσετε απλώς την εμφάνισή σας και ίσως περιορορίσετε τις καλοκαιρινές ατασθαλίες.  Όσοι ακολουθήσατε το πρόγραμμα που σας είχα δώσει στο πρώτο άρθρο του 2015 σίγουρα θα απολαμβάνετε κάποιο αποτέλεσμα και μπράβο σας. Όμως, θα δώσω μερικές συμβουλές σε όσους αποφάσισαν τελευταία στιγμή να ασχοληθούν με την εμφάνισή τους και έχουν 5+ κιλά να τους ταλαιπωρούν. Αν ξεκινούσατε από την Τρίτη, έστω την Πέμπτη του Πάσχα, να κόψετε τελείως τη ζάχαρη, τα τηγανητά, τα λιπαρά κρέατα, τα πολλά ψωμιά και αν μειώσετε τις μερίδες σας στο μισό, θα δείτε ένα ωραίο ξεφούσκωμα. Αν προσθέσετε σε αυτό κάθε μέρα μισή ώρα και παραπάνω, φυσική δραστηριότητα, τότε το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα καλύτερο.
Ακόμα: κόψτε και το αλκοόλ τελείως και θα έχετε ξεφορτωθεί τις ενοχλητικές κατακρατήσεις. Φροντίστε να λειτουργεί το έντερο καθημερινά. Θα απαλλαχθείτε από φουσκωμένες κοιλίτσες και δυσάρεστο αίσθημα πρηξίματος. Αντί για αναψυκτικά και μπυρόνια πιείτε νεράκι...πολύ νεράκι...πάρα πολύ νεράκι! Αποφύγετε το βράδυ να τρώτε ψωμί και λιπαρά. Θα πρότεινα γάλα σόγιας ή αμυγδάλου, με βρώμη και κανά δυό ξερά φρούτα. Το πρωί να πίνετε ένα μεγάλο ποτήρι νερό και το έντερο θα λειτουργεί περίφημα.
Και εφόσον θα κάνετε οικονομία από το φαγητό, δείτε μήπως περισσεύει τίποτα για το γυμναστήριο (όχι των 90 ευρώ το χρόνο φυσικά - δεν συνιστάται).
Και μακριά από ανθρώπους που θα εκμεταλλευτούν την άγνοια και την πρεμούρα σας να αδυνατίσετε!

H ειλικρίνεια αδυνατίζει

22

Χαιρετώ τα πλήθη (ευσεβείς πόθοι)! 
Θα μπω κατευθείαν στο ψητό, που δεν παχαίνει κιόλας: Eίστε παρεξηγιάρικα παραδεχτείτε το. Μόλις σας σερβίρει ο άλλος την πικρή αλήθεια για το σώμα σας, παρεξηγείστε. Μέγα λάθος. Στον τομέα της υγείας τα ψέματα σκοτώνουν. Στη δική μου επιστήμη, παχαίνουν... Αυτό σε απάντηση όσων παρεξηγηθηκατε με το προηγούμενο άρθρο μου.

Κι εγώ παρεξηγούμαι μικρά μου όταν μου πασάρετε το "έκανα τη δίαιτα και δεν έχασα, κάτι κάνεις λάθος", αλλά δεν εγείρω θέμα. 
Είναι δύσκολο να έρχεσαι αντιμέτωπος με τις αδυναμίες σου, αυτό το αναγνωρίζω. Θα σας μιλήσω όμως άλλη μια φορά ειλικρινά. Πότε θα χάσετε βάρος:
1. Όταν αποφασίσετε ότι θα πρέπει να μπει πρόγραμμα στη διατροφή σας. Που σημαίνει μαγείρεμα, προετοιμασία γευμάτων και ζύγισμα, αν θέλετε να είστε συνεπείς στις ποσότητες.
2. Όταν θα έχετε τη δύναμη να αντισταθείτε στις καθημερινές διατροφικές προκλήσεις (επαγγελματικά γεύματα, κερασματάκια στη δουλειά, ποτάκια για να χαλαρώσετε).
3. Όταν θα βάλετε τη φυσική δραστηριότητα στο πρόγραμμα (κι ας είναι μόνο το περπάτημα).
4. Όταν συμφιλιωθείτε με το πραγματικό σας βάρος.

Ένα παράδειγμα: συχνά πυκνά βλέπω στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες γυναικών μετά από 2 ή 3 εγκυμοσύνες, που καυχώνται για το επίτευγμα τους να γίνουν μητέρες, παρότι φορτώθηκαν 20 κιλά παραπάνω. Ακούστε μία σκληρή αλήθεια τώρα: η εγκυμοσύνη πράγματι χαλάει το γυναικείο σώμα, δεν το κάνει παχύσαρκο όμως. Οι κοιλιές που ξεχειλίζουν και η χαλάρωση, είναι αποτέλεσμα οκνηρίας και κακής διατροφής, μόνο.
Η δικαιολογία "έγινα μάνα, γι αυτό πάχυνα" είναι για να ρίχνει στάχτη στα δικά σας μάτια και όσων σας ακούνε.

Όχι, οι επώνυμες που μετά από εγκυμοσύνες επανέρχονται στα φυσιολογικά τους, δεν παίρνουν κόκες, ούτε αναβολικά.
Απλά προσέχουν και γυμνάζονται. Το να καυχιέσαι γιατί αποδέχεσαι τον εαυτό σου όπως είναι, αποτελεί "μαγκιά" σου, το να προσπαθείς όμως να περάσεις το ξεχειλωμένο γυναικείο σώμα ως πρότυπο ή ως φυσιολογικό, είναι από ανόητο ως και επικίνδυνο.

Σας το έχω πει άπειρες φορές: γδυθείτε και σταθείτε μπροστά από ένα καθρέφτη. Αν αυτό που βλέπετε σας αρέσει, ξαναντυθείτε και ξεχάστε διατροφές, γυμναστικές, τα πάντα. Αν όμως κλείνετε τα μάτια ή στενοχωριέστε με την εικόνα σας, κάνετε κάτι γι αυτό.
Ξεκινήστε με το να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας...

Άλλο σφίχτερμαν και άλλο φυσική κατάσταση

sfichterman

Τις προάλλες ξεπάτωνα ως συνήθως μία ομάδα στο γυμναστήριο.  Εκεί λοιπόν, μεταξύ κοιλιακών και τρεξίματος, βλέπω 2 σφίχτερμαν να κοιτάνε από το τζάμι και να χασκογελάνε. Σφίχτερμαν εστί φουσκωτός, ξέρετε, ο κλασσικός αρσενικός που σηκώνει ό,τι βάρος υπάρχει στο γυμναστήριο και βογκάει στην αίθουσα, λες και γεννάει πεντάδυμα. Τελειώνω το μάθημα λοιπόν και πάω και τους βρίσκω.

«Γιατί γελάγανε τα αγόρια;» ρωτώ με ναζιάρικο χαμόγελο, μη φάμε και ξύλο. «Πολύ χαλαρά δουλεύεις κοπελιά, απορώ με τον κόσμο που τα παίζει με τόσο ήπια προπόνηση» μου απαντάει ο ένας σφίχτης. «Για δεν κοπιάζετε στο μαθηματάκι να δώσετε το καλό παράδειγμα;» απαντάω πάλι ναζιάρικα.

Να μη σας τα πολυλογώ, ήρθαν τα αγόρια στο επόμενο μάθημα. Κουλ και με υφάκι. Ξεκινάω τη συνήθη κυκλική προπόνηση και μέσα σε δέκα λεπτά οι σφίχτες είχαν βγει οφ. Τους λέω λοιπόν με επιστημονικό-δασκαλίστικο υφάκι: «η προπόνηση σας είναι ημιτελής και η φυσική σας κατάσταση το ίδιο!». Κάγκελο τα αγοράκια.

Ακούστε λοιπόν, να ξέρετε. Για να μπορούμε να καμαρώνουμε ότι η φυσική μας κατάσταση είναι σε καλό επίπεδο, θα πρέπει να συντρέχουν τα εξής: να έχουμε αντοχή, δύναμη και ευλυγισία, συγχρόνως.  Πολύ απλοποιημένα, να εξηγήσω τι είναι το καθένα από αυτά.

Αντοχή.
Έχει να κάνει περισσότερο με την καρδιά. Το τζόκινγκ, το αερόμπικ, το ταε μπο, το χορευτικό αερόμπικ και γενικά ό,τι ανεβάζει τους παλμούς της καρδιάς, είναι κλασσικές προπονήσεις αντοχής.

Δύναμη.
Παραμελημένη κυρίως από τις γυναίκες, που φοβούνται τα βάρη «μην τυχόν και φουσκώσουν». Κορίτσια το μυϊκό μας σύστημα δεν μπορεί να τονωθεί, αν δεν κάνει προπόνηση δύναμης. Είτε είναι κάποιο πρόγραμμα στα όργανα, είτε κάποιο πρόγραμμα στην αίθουσα με τα ομαδικά, που περιλαμβάνει βαράκια (όχι μονόκιλα βέβαια), λάστιχα, μπάρες.

Ευλυγισία.
Η καρδιά πρέπει να αντέχει, οι μυς να είναι δυνατοί και το σώμα να έχει ευλυγισία. Αν δεν μπορείτε να φτάσετε τους αστραγάλους σας, τότε έχετε πρόβλημα. Η ευλυγισία είναι εξαιρετικά σημαντική για το σώμα και κακώς την παραμελούμε. Η γιόγκα, το stretching, το πιλάτες, είναι μαθήματα που βελτιώνουν την ευλυγισία του σώματος.

Αντοχή, δύναμη και ευλυγισία λοιπόν, το τρίπτυχο του καλά προπονημένου σώματος. Γι αυτό, μην κολλάτε με ένα είδος άσκησης. Και προπάντων, μη χασκογελάτε εσείς οι σφίχτερμεν που με βλέπετε να κάνω μάθημα.

Αν θέλετε κοπιάστε, να σας κεράσω ήττα…

DMC Firewall is a Joomla Security extension!